برای حمایت از وبلاگستان فارسی و افزایش تبلیغات وبلاگ ها و وب سایت پر محتوا اما شناخته نشده ،بخشی را با نام تبلیغات کوچک و رایگان در این سایت راه اندازی شده است . تنها کار شما این است که لوگوی اختصاصی خود را در سایز40 در 32 پیکسل طراحی کنید و آن را در آپلود سنتر عکسی که فیلت*تر نشده،آپلود کنید و با توضیحات مناسب به ایمیل من ارسال کنید.

قابل ذکر است که این طرح فقط با وب مسترهای فعال انجام می گیرد و رد یا قبول تقاضای شما منوط به این گزینه است.
برای نمونه این نمونه ی لوگوی وبلاگ خودم هست .
تنها کار شما در قبال این کار من اینست که یا بخشی را با همین نام در وبلاگ یا وب سایت خود ایجاد کنید و لوگوی من را در داخل آن قرار دهید و یا لوگوی " لینک به ما" را در وبلاگ و وب سایت خود قرار دهید.و یا لینک این سایت را در جای مناسبی در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید.برای مشاهده ی این لینک در سمت راست این سایت مطلبی با عنوان لینک به ما آمده که شما آن را در جای مناسبی از وبلاگتان قرار دهید.
به امید پیشرفت روز افزون وبلاگستان فارسی
ایمیل من :
http://services.nexodyne.com/email/icon/qOlQnvk8%2Bw%3D%3D/FRuVzhU%3D/R01haWw%3D/0/image.png
لوگوی " لینک به ما":

به روز آوری : این بخش فعلا غیر فعال است!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati