http://minutesplease.com/logo.png
واقعا با ایده ی این سایت خیلی حال می کنم. minutesplease.com از شما می پرسد که کدام سایت را در چه مدت می خواهید نگاه کنی!شما هم وارد می کنید لطفا سایت facebook را به مدت 10 دقیقه برای من باز کن.به طور شگفت انگیزی بعد از 10 دقیقه شما از فیس بوک اخراج می شوید!به همین سادگی!
کافی است فقط نام سایت و مدت زمان ورود و ماندن در سایت را بنویسید تا این سرویس فعال شود.البته بعد از 1 دقیقه این سایت به شما هشدار می دهد که زمان شما در حال تمام شدن است و با یک پنجره ی popup به شما گوشزد می کند که کارهایتان را سریع انجام بدید.الیته من امتحان کردن مه گوگل را برای 10 ثانیه به من نشان بده!و به خوبی عمل کرد.
استفاده ی این سایت در این زمان که عصر اینترنت و فیس بوک و وب 2 است می تواند بسیار مفید باشد!
http://h.imagehost.org/0632/google.png
ورود به این سایت : MinutesPlease
اشتراک در سایت ما : Subscribe to feed
توییتر من : twitter
کپی برداری از این مطلب با اجازه ی نویسنده و درج کامل این لینک ممکن است.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati