boostermp3.com

امروز با سایتی آشنا شدم که بسیار برایم مفید بود.فرض کنید دنبال موزیک خاصی هستید و هر جا می گردید پیدا نمی کنید.با استفاده از موتور جستجوی بسیار حرفه ای Boostermp3.com شما می توانید موزیک های مورد نظرتون را جستجو کنید و منتظر لینک دانلود مجانی و مستقیم آن باشید.این سایت را من امتحان کردم هم برای موزیک های خارجی و هم موزیک های ایرانی!
البته وارد کردن لغت فارسی نتیجه ی خاصی را در بر نمی گیرد.اما من به دنبال shajarian و sasy mankan و tiesto گشتم و در هر سه مورد جستجو موارد مورد نظرم را پیدا کردم.
http://www.imagenic.net/images/hhx2mrj9knhd196z2lf7.png
جالب بود اولین گزینه برای استاد شجریان موزیک زیبای Shajarian - Fereydoun Moshiri - Majid Derakhshani - Zabane Atash بود که اخیرا برای وطنشون خوندند.البته این آهنگ را در همین سایت هم می تونید دانلود کنید!
http://www.imagenic.net/images/xls776ptnwns7g1nlg4b.png
اما جستجو برای tiesto اولین ترنس باز دنیا بسیار حیرت انگیز بود و هر موزیکی را که این هنرمند اجرا کرده را با لینک مستقیم می توانید دانلود کنید .چون اکثرا در سایت ها موزیک های کلی و آلبوم های کلی این خواننده قرار می گیره و کمتر آهنگ های single می تونید در سایت ها پیدا کنید.این مزیت اصلی این سایت است.
http://www.imagenic.net/images/qmgdqlzt6p1f06lbyj5o.png
خب حالا اگر خیلی مایل باشید و به موزیک علاقه داشته باشید می توانید کل محدودیت اینترنتون را بخورید.من که تا الان حدود 100 مگی هست که دارم دانلود می کنم!
منبع : keyneveshte.blogspot.com
معرف سایت : killerstartups
ورود به این سایت :

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati